پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری بایستی از طریق لینک درخواست عضویت جدید موجود در پیشخوان مبادرت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک جهت درخواست عضویت جدید نمود.
در مرحله اول، اطلاعات شخصی خود را به دقت تکمیل نمایید.- فیلدهای تاریخ دار را به صورت روز، ماه و سال وارد نمایید
- کد پستی ده رقمی معتبر وارد نمایید.
- شماره تلفن ثابت را همراه با کد شهرستان وارد نمایید.
- اطلاعات اشتغال به صورت اختیاری می باشد.
- نام رشته تحصیلی مقاطع ارشد و دکتری را از بین گزینه های موجود انتخاب و درغیر این صورت به صورت کامل تکمیل نمایید.
- نام و نوع دانشگاه محل تحصیل را به صورت کامل تکمیل نمایید.
پس از ثبت اطلاعات شخصی، عکس پرسنلی 3*4 یا 6*4 خود را طبق الگوی زیر تنظیم نموده و ارسال نمایید:
در مرحله نهایی، مدارک خود را با کیفیت مناسب و بصورت خوانا در حجم کمتر از 500 کیلوبایت ارسال نمایید.
پس از ثبت مدارک، جهت بررسی اطلاعات و مدارک درخواست عضویت جدید را ارسال نمایید.
درخواست عضویت شما با موفقیت ثبت و در انتظار بررسی کارشناسان واحد عضویت قرار می گیرد.
در صورت وجود نقص در پرونده، به شما اطلاع رسانی خواهد شد و بایستی مبادرت به رفع نقص نمایید
در صورت تایید پرونده الکترونیک و درخواست عضویت شما توسط کارشناسان، صورتحساب مالی جهت پرداخت حق عضویت به صورت آنلاین برای شما صادر و قابل پرداخت می باشد.